25-26 maja 2022 r.
Codziennie otrzymujemy od naszych czytelników sygnały o pojawiających się całkowicie nowych problemach związanych z realizacją procedur. Wskazują oni te miejsca, które ze względu na proces decyzyjny, rozbieżności interpretacyjne czy przyjmowane schematy działania budzą szczególnie wiele wątpliwości.
Program szkolenia ujmuje te zagadnienia, które najczęściej stanowią temat dyskusji w kręgu specjalistów zajmujących się zamówieniami publicznymi. W trakcie szkolenia całkowicie pominiemy zatem obszary, które są oczywiste w aktualnym stanie prawnym. Skoncentrujemy się na tych aspektach, które przysparzają szczególnie wiele problemów, budzą wątpliwości interpretacyjne oraz na tych punktach w procedurach, które w przyszłości mogą być przedmiotem kontroli ze strony NIK, RIO, UKS lub kontroli wewnętrznych.
Szkolenie adresowane jest do osób zajmujących się zamówieniami publicznymi – odpowiedzialnych za realizację i dokumentowanie procedur, jak również dla osób podejmujących decyzje dotyczące wyboru trybu bądź rozwiązań organizacyjnych w komórkach zamówień publicznych. Koniecznym warunkiem uczestnictwa jest znajomość przepisów ustawy oraz aktów okołoustawowych.