24-26 maja 2023 r.
Kołobrzeg, Seaside Park Hotel
O konferencji
VII Forum Zamówień Publicznych dla Kadry Kierowniczej to konferencja skierowana do osób odpowiedzialnych za zamówienia publiczne w jednostkach sektora finansów publicznych. Podczas Forum będą poruszane zagadnienia najbardziej istotne z punktu widzenia kierowników jednostek.
Celem Forum jest usystematyzowanie wiedzy z zakresu praw i obowiązków dyrektorów i naczelników działów zamówień publicznych oraz kierowników jednostki w procesie udzielania zamówień publicznych.
W programie m.in.:
- Waloryzacja wynagrodzenia wykonawcy w trakcie realizacji umowy o zamówienie publiczne a granice jego zmiany.
- Wprowadzanie przez zamawiającego zmian do zawartej umowy, przede wszystkim w zakresie: terminu wykonania zamówienia, przedmiotu umowy, zabezpieczenia należytego wykonania umowy – w praktyce i w ocenie kontroli.
- Praktyka ustalania terminu wykonania zamówienia – możliwości i nieprawidłowości w tym zakresie.
- Czynności przygotowawcze przed wszczęciem postępowania i ich wpływ na jakość oraz efektywność postępowania: inwentaryzacja zasobów i potrzeb; analiza rynku i wpływ wiedzy merytorycznej oraz świadomości realiów rynkowych na podejmowane przez zamawiającego czynności w kontekście rzeczywistych potrzeb zamawiającego.
- Warunki udziału w postępowaniu i ich związek z opisem przedmiotu zamówienia oraz zasadą proporcjonalności w przygotowywanym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.