Towar zakupiony w Sklepie można zwrócić bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Zwrot towaru następuje na koszt Kupującego. Do odsyłanego towaru należy dołączyć kserokopię faktury VAT lub paragon i oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Kupujący może sformułować oświadczenie samodzielnie bądź skorzystać ze wzoru oświadczenia o odstąpieniu od umowy (wzór). Sprzedawca nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem.
Sklep zobowiązuje się do zwrotu równowartości ceny produktu w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki. Kupujący odpowiada za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
Reklamacje towarów uszkodzonych rozpatrywane są przez Dział Obsługi Klienta. Reklamacje dotyczące wad zakupionych produktów należy zgłaszać pisemnie (pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną) nie później niż w ciągu 7 dni od dnia odebrania przesyłki. Reklamacja powinna określać przyczynę jej złożenia oraz zakres działań, których wykonania Kupujący oczekuje od Sprzedawcy.
Sprzedawca rozpatruje reklamacje w ciągu 7 dni roboczych od dnia ich złożenia przez Kupującego. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za uzasadnioną, Kupujący zobowiązany jest zwrócić wadliwy produkt z dołączoną kserokopią faktury VAT lub paragonem. Sprzedawca nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem. Wadliwy produkt zostanie wymieniony na nowy, a w przypadku braku możliwości jego wymiany Sklep zwróci równowartość ceny produktu lub zaoferuje Kupującemu inny produkt. Koszty związane z wysyłką reklamowanego produktu zostaną zwrócone po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji.
Kontakt w sprawie zwrotów i reklamacji:
- e-mail: prenumerata@przetargipubliczne.pl,
- tel.: 71 797 28 46, 71 797 28 34,
- faks: 71 797 28 16,
- PRESSCOM Sp. z o.o., ul. Krakowska 29, 50-424 Wrocław.