21-22 listopada 2024 r.
Warszawa lub udział online
Forum Zamówień Publicznych na Usługi Komunalne to ogólnopolska konferencja mająca na celu wymianę wiedzy i doświadczeń między przedstawicielami gmin i firm, które ubiegają się o udzielenie zamówień na świadczenie usług komunalnych.
Forum jest poświęcone analizie problemów związanych z realizacją zamówień publicznych z zakresu zadań o charakterze użyteczności publicznej w najważniejszych z punktu widzenia gminy obszarach oraz przedstawieniu rozwiązań kwestii, które budzą największe wątpliwości.
W programie m.in.:
- Dostosowywanie zawartej przez gminę umowy do zmieniających się warunków jej realizacji
- Zamówienia in-house w praktyce – pułapki i wyzwania związane z udzielaniem zamówienia w tym trybie
- Utrzymanie zielonych terenów miejskich
- Letnie i zimowe utrzymanie dróg gminnych
- Zagadnienie rażąco niskiej ceny na tle usług komunalnych