30 września 2025 r.
Warszawa lub udział online
Forum Zamówień Publicznych na Usługi Komunalne to ogólnopolska konferencja mająca na celu wymianę wiedzy i doświadczeń między przedstawicielami gmin i firm, które ubiegają się o udzielenie zamówień na świadczenie usług komunalnych.
Forum jest poświęcone analizie problemów związanych z realizacją zamówień publicznych z zakresu zadań o charakterze użyteczności publicznej w najważniejszych z punktu widzenia gminy obszarach oraz przedstawieniu rozwiązań kwestii, które budzą największe wątpliwości.
W programie m.in.:
- efektywne planowanie oraz poprawne przygotowanie zamówień komunalnych
- utrzymanie dróg gminnych w celu poprawy bezpieczeństwa poprzez usuwanie bieżących uszkodzeń nawierzchni
- organizacja transportu zbiorowego z uwzględnieniem komunikacji nocnej
- postępowanie na utrzymanie i konserwację oświetlenia drogowego
- grupowy zakup energii dla gmin
- zrównoważone zamówienia publiczne w usługach komunalnych – między polityką a praktyką